arkadaşlar 14haftalığım en bşndan, beri hep iştahsızdım ama 2 3 gündür hiç bişi yiyemiyorum az bişi ymekten bahsetmiyorum hiç bişi bugğn sadece 1 şeftali suyu 1 açma çok zorla yedim böyle olan varmı? Randevumada cok var acile gtsem bi ilaç bişi varmıdır bilemedim