Beyza2727 Adetim 3 gün geçiyor ve hamilelik belirtimde var akşam üstü kan geliyor benden damla damla çok değil adet mi olucam yada böyle olup sağlıklı gebelik geçiren başından geçen oldu mu
Beyza2727 Beyza2727 5 haftan dayım İnternete okudum bu haftalar da normal yazıyor du rahim genişledikçe kılcal damarlardan gelen kan diyor du
Rumeysa3652 Beyza2727 Yani yerleşme kanaması olabilir ama bi test yapın belirtilerle olmaz belki psikolojik olabilir ki inşallah hamilesinizdir ama hemen bi test yapın bakın en azından hamilelik varsa doktora gidersiniz allah korusun düşük tehlikeside olabilir
elifkrs Beyza2727 yerlesme kanamasi olabilir, yarin test al daha net sonuc alirsin😊 bende de olmustu ama sen yinede test al yap sabah ilk idrarinla