Nilgnlkebay normal o ağrı canım. O siyatik ağrısı. Çok uzun ayakta kalırsanız çok uzun oturusanız ve uzanırsanız artar ağrınız. Uyurken bacak aranıza yastık alın büyük ölçüde rahatlatıyo. Bende 17-18. Haftalara kadar çektim. Sendeliyodum resmen kalça kemiğimin ağrısından. Ama dikkat ederek geçirdm bitti çok şükür