Eymeninannesiiiii Kızlar bişi sorucam herkes benim aklımı karıştırıyor sezeryan ol diye ben normal doğum istiyorum ama normalde sanırım vajina genişliyormuş baya benimde ilk gebeliğim bu yüzden napıcağımı karar veremedim bi fikir verin bna
Mrv1007 Eymeninannesiiiii eğer doktorum uygun görürse her şey yolunda derse ben normal doğum istiyorum ama gerekirse sezaryen de olurum. Vajina genişlemesi sonradan geçen bir durum vücut kendini kısa sürede toparlıyor o konuda tereddüt yaşamayın bence, sağlıkla gelsin miniklerimiz
biroglanannesii Eymeninannesiiiii Ben doktoruma başta söyledim peşin peşin sezeryan olucam dedim. Normal doğum asla olmam alt tarafının resmen şekli bozuluyor dikişin oluyor falan
Demetslt Eymeninannesiiiii yok oyle bi genişleme ya birisi tutturmuş genişliyor diye. 2 bucuk ay önce normal doğum yaptim herşey kaldığı gibi valla
H_myra1 Eymeninannesiiiii normal doguma müsaitseniz tabiki en iyisi normal dogum ama şartlar el vermiyorsa tabiki sezeryanda bir dogum şimdi bu biraz şeye benzedi göğüslerim sarkmasın diye bebegi emziriyorum😅 normal dogum zaten fıtri birşey dir insanın dogasında vardır olması gereken az öncede dediğim gibi tıbbi yönden bir sakıncası yoksa sizi ve bebegi riske atmicaksa🤗
Eymeninannesiiiii Mrv1007 anne be bebek için en sağlıklısı normal doğum geri dönmüyor genişliyor falan diyen çok oluyor sürekli bu konuşmalar bende iyce bunaldım 🙄
Eymeninannesiiiii biroglanannesii evet benim bi tanıdığım öyle olmuş açılma olmadığı için kesip dikiş atmışlar 😞
Mrv1007 Eymeninannesiiiii ablam iki tane normal dogum yaptı hiçbir kalıcı bozukluk olmamıs merak ettim sordum 😂😂
H_myra1 Eymeninannesiiiii açılma olmadıgı içinmi genelde açılma olmadan normal dogum olmaz tam açılma ile dogum gerçekleşir ama bazı doktorlar bebek çıkarken yırtılma olmasın diye kesi atılır benim ilk dogumda kesi atıldı 2.sinde atılmadı ama yırtılma oldu
Sevgiliiiii Eymeninannesiiiii valla 2 sene önce sezaryan oldum oyuzden yine sezaryan olucam pisman degilim
H_myra1 Gulerdemr01 o zaman ne yapalım normal dogum yapma yalım mı 😊 2 normal dogum yaptım ben bir far göremedim öyle çabuk enfeksiyonda kapadım önce bizim için en dogal neyse o yolda ilerliyelim olmuyorsa o zaman altarnatife bakarız saglık açısından olması gereken normal dogum ken sizin söylediğiniz gibi olursa o zaman neden normal dogum yapılıyor herkez sezeryan olsun öyle degilmi
Elfelf475 Eymeninannesiiiii normalde genişliyor diye kim çıkardı bilmiyorum ama birinin genişledi diye herkesi kesip biçmeye mi ikna ediyorlar artık anlamadım 🤭 Annem 4 yengem 2 kaynanam 3 ablamın 1 normal doğumu var biri de bunu demedi bana sezaryen zorunlu olursa yapılır senelerce ağrısını sızısını çekeceğiniz bir iz ve insanın merkezini kesen bir şey saglıklı ve isteğe bağlı olamaz diye düşünüyorum 🙄