Benimde ilk haftalarda çok fenaydı resmen hayattan zevk alamıyorsun çok kötü bir şey doktora söylediğim de sabah aç karna 3 bardak ılık su iç dedi ve lavabo ihtiyacı duyduğunda bekleme hemen git dedi şuan 10+5 olduk tamamen kurtuldum sabah başucum da su bulunduruyorum uyandığımda içiyorum çok şükür sorun tamamen bitti bi deneyin isterseniz en güzel çözüm demişti doktorum ilaç vs önermedi geçmezse kullanırız demişti ama geçti basit gibi görünen ama kurtarıcı gerçekten 😅 *sabah erkenden aç olucaksınız ve hemen kahvaltı olmayacak şekilde ayarlayın *