Brn hamileligimin basindan beri kullaniyorum gunde 1 defa ayni saatte minik bi iğne korkma kolundan bacagindan yada gobeginden vuruyosun ben hep gobegimden yapiyorum acimiyo hic bide o igneler cok pahali sigorta sadece yuzde 20 sini karsiliyor bence hemen rapor cikarttir para vermessin yoksa altindan kalkamassin