honeysmom Kıslarr, bugün doktora gittim nst ye girdim doktor biraz sancın çıktı dedi 🤭 var mı bu durumu yaşayan, doğum yakın mı demek? Erken değil mi? 😥 sağlıkla zamanında gelsin inşAllah yavrucaklarımız.
Tugce-ylds honeysmom canım kendini çok yormamaya çalış biraz erken çıkmış çünkü yalancı sancılar oluyor hani ama nst de çıktıysa kendini çok yorma
Demetimufuk honeysmom e5 haftamdayim sabah sancim basladi aniden nstde sancim cikti eve dondum ama suan hala sancilarim devam ediyor kendimi takip edip son anda gitmeyi planliyorum
Sevim1609 honeysmom Canım benimde 32. Haftada çıkmaya başladı nidicart kullanıyorum çok şükür iyi geldi 36. Haftadayım 🙏🏻
Iscn honeysmom bende de 34. Haftafa hafıf sancı vardı 37 de foğum yaptım ama açılmam vardı o yuzden suni sancıyla doğum oldu
honeysmom Demetimufuk Alttan baktı mı doktorunuz açıklık var mı diye? benimde hafif ağrılarım var, şiddetlenirse gel dedi doktor. Eğer başlıyorsa doğumunuz hayırlı olsun inşAllah Allah bir avazda kurtarsın, sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🙏🏼
Tugce-ylds honeysmom canım son haftalar artık hani o yüzden yorma kendini benimde yalancı sancılar oluyordu doktorum kendini yorma dedi bol bol dinlen 35 haftalık çünkü daha annesi sancıların yorulduğun için olabilir
Demetimufuk honeysmom alttan bakti acilmam yokmus dun aksam sicak duş aldim iyi geldi gece rahat uyudum sabah uyandim nişanim gelmis ama sancim yok suan
Curcu honeysmom ben de 34. Haftamdayım cumartesi kontrolüm vardı nstye almadı. Siz sancınız olabileceğini mi söylediniz acaba neden nstye bakıldı?
honeysmom Curcu Hayir ben birsey demedim normalde 32 den sonra her kontrolde nst ye aliyorlarmis bana da oyle bakti doktorum.
Curcu honeysmom bana da 36dan sonra her hafta nst dedi doktorum. Demek ki doktordan doktora değişiyor. Benim de bazen sancılarım oluyor da söylemem mi gerekiyor acaba dedim siz nstye girince ama takibiniz böyleymiş
honeysmom Sevim1609 nidicart nedir? Bana herhangi birsey vermedi doktorum yakin takibe aldi sadece bakalim.
merwemerwe Sevim1609 merhaba nerede yaşıyorsunuz bana da doktorum aynı ilaçtan verdi fakat muadilini almak zorunda kaldım hiçbiyerde yok sizinki. Bende ondan kullanmak istiyorm
Sevim1609 honeysmom Kasılma engelleyici ilaç canım. Günde 1 kez içiyorum ben faydasını görüyorum bakalım
merwemerwe RabiaKose darısı başıma inşallah 😁 benim de sancılarım var ,yatıyorum artık ne yapayım. Ilaclarla da başladım
honeysmom Curcu Genelde yalancı sancı diyorlar ama sancılarınız olduğunun bilgisini doktorunuza verin tabi kide.
Defne-06 honeysmom benim de 34. Haftamda sancım çıktı. Düzensiz görünüyordu. Doktorum açılma var mı yok mu diye baktı. Açılma yoktu. Ama dinlen, az hareket et gibi şeyler de söylemedi. Sadece her hafta kontrole çağırıyor. 36. Haftamdayım bir sorun yok suan🤷🏼♀️