bbusraa06- Yani göbeğim düşmüş ama ikiside farklıydı ilk doğumum harikaydı suyum geldi hastahaneye gittim 1-2 içinde doğum yaptım herşey sırayla oldu yani, ikinci doğumum da 1 günüm geçti diye gittim öylesine 4 cm açıklık vardı ama sancı su falan yoktu akşam 8 gibi yatış verildi 02:50 geçe doğum yaptım bakalım bu nasıl olcak