SeilErdoan AelyaTombak kız gibi hissediyorum daaa daha çok yeni yani öğrenmeme daha çok var erkek olursa ismi belli kız olursada 2 isim olsun istiyorum biri gönül olsun istiyorum
AelyaTombak SeilErdoan hayırlı olsun canım benim çok sevindimm tarif edilemez bi duygu gönül naz bencede güselmiş:)
AelyaTombak SeilErdoan bende öyle diyodum cinsiyetini öğrenmek için sabırsızlanıyodm zaman çok hızlı geçiyo:(
Sedadygu SeilErdoan eşime bende dedim senin adın olsun dedim de istemedi isim konusunu bana bıraktı benimde aklımda bu isimler var bulut olursa yanında bulut ege olarak düşünmüştüm 💙