Merhaba anneler bebeğim 4 ay 1 haftalık 2 gündür gribim hasta olduğumdan beri maskeyle geziyorum emzirmeden emzirmeye kucağıma alıyorum sık sık ellerimi yıkıyorum evi havalandırıyorum bebeğim bugün yeşil kaka yaptı onada geçmişmidir keyfi yerinde ateşi yok huysuzluğu yok