Miniklimonum haahahahahah ay çok güldüm yemin ederim ben de öyleyim, bazen olmamış şeyler kuruyorum kafamda mesela bebek olunca şimdi kesin kaynanam şunu yapcak böyle diycek falan diye kendi kendimi gaza getirip çıldırıyorum 😂 normalde aşırı sakinimdir ama şu bir kaç haftadır katil bebek çaki gibi geziyorum ortalıkta