Doğacak olan çocuk eşin soyadını alıyor, kayınbabanın neslini sürdürüyor ama beşiğini odasını anne tarafı yapıyor. Yaptırmayın kızlar ya uyduruktan adetler kusura bakmasınlar o kadar meraklılarsa kendi soyadını taşıyacak olan çocuğun yükünü kendileri çeksin bi zahmet bizde öyle değil olsa da şahsen zırnık aldırmazdım bekleyen yapsın ne saçma ya 😡