Arkadaşlar hepinize mrblar. Ben 5 yıllık evliyim bu 5 yılda 3 düşük yaptım benim ve eşimin bütün tahlillerimiz yapıldı ikimizde de hiç bir sorun çıkmadı en son rahim filminde ufak 22 mm bir polip çıktı doktor büyük ihtimalle ondan kaynaklanmis dedi sizce 3 düştüğün nedeni bu olabilir mi yada bu konuda bilgisi olan var mı