Ecembass22 lütfen ates yok deyip ihmal etmeyin ya gerçekten enteresan buluyorum doktor gibi konuşanları suan 36+0 gebeyim cumadan beri pozitifim ates belirtim ilk 2 gun hiç olmadı bogazla başladı tamamen hafif akıntı oldu burnumda göz yanması olabiliyor kimi ishal oluyor ve her gün şikayetler değişiyor 3. Günde ates çıkıp inmeye başladı eklemlerimde bugün agrılar başladı ama günün belli saatlerinde hiçbir şeyiniz yok gibi oluyor bi anda tekrar durum değişmeye başlıyor çok farklı bir hastalık bu arada eşim pozitif çıktığı İÇİN aynı gun test verdim gidip negatif çıktı ama 2 gun sonrasında tekrar verdim hafif şikayetler başlayınca pozitife döndü lütfen hamile değilken bile riske atılmayacak bir olay hamileyken kendimiz dışında da düşünmemiz gereken bebeğimiz var o yüzden gidin ve 2 dk test yaptırın sonuca göre doktorunuzla görüşüp bir sürece başlıyorsunuz acil şifalar 🤲🏻🌺