Sude-96
Garfield06 5 haftalıkken Türkan hocayla kontrollerime başlamıştım, muayene süresi sadece 3 dakikadan ibaret oluyordu, hiçbir açıklama vs yapmıyordu, kendimi asla rahat hissedemiyordum. İntörn öğrencilerden dolayı aşırı sinirli ve tepkiliydi. Sonrasında kanama yaşadım apar topar hastaneye gittim yarım saat beni bekletmiş olmasına rağmen kontrol etmedi, ara randevu verilmişti acil bir durum olduğu için. Kendisinden şikayetçi olduk vs. Şimdi Özgül hoca ile devam ediyorum, 2 çocuk annesi dünya tatlısı tam bir abla kardeş sıcaklığı yaşatıyor.