Sevcann33 Kizlar 10+5 gebeyim progestan fitil yapıyorum öncelri ya hiç girmiyordu hiç bir şekilde zorlaniyordi şimdi rahmim de açılma falan mı oldu acaba kayıp gidiyor
Sogancik Sevcann33 canım o rahimle alakalı değil. Vajina girişi ile alakalı. Rahim ağzına ulaşmamiz çok zor. Bazen vajina girişinde şişlik oluyor galiba . Benim de dönem dönem zorlandığım anlar oldu. Bazen kolay bazen zor giriyordu.
Beste0636 Sevcann33 bende 15 e kadar kullandım suan 26+5 iz ara ara sancı kasılma veya kahverengi lekelenme olunca tekrar kullanıyorum sabah akşam ve geçiyor şükür, kuruluk ıslaklık da etkiliyor belli akıntınız artmış olabilir o yüzden kolay giriyordur
Sevcann33 Benim de muaneme bir hafta var bıraksam mi devam mı etsem bilmiyorum plesanta düşmesi nasıl oluyor cmm
Sevcann33 Benim bacakalrm da çok sancı oluyor acaba fitil ile alaka mi doktora dedim travazol krem verdi anlamadm mantar yok ama