18+4 den selam teyzeleri 🥰 halsizlik dışında şükür herşey yolunda. Geçen hafta grip oldum çok fena antibiyotik kullandım ama şükür iyiyim şimdi. Göbüş de büyümeye başladı 🙈 pıt pıt hareketlerini hissediyorum çok şükür Rabbime isteyen herkese yaşatsın🤲🏽