Havva0011 Kızlar 2 gündür karnım da agrı var belimde agrıyor aynı şekilde 38+1 haftamdayım acaba doğum belirtisi mi bebek de az hareket ediyor sanki karnım da hastaneye gitmeli miyim sizce karnım da hala agrı ve sancı var yoksa yalancı sancılar mı ?