Kamumu bana demediler zaten burdaki sağlık ocağıda bok gibi ayıptır söylemesi ilk başlarda ben küsmüyodum sonra küsmalarım başladı doktorumu aradım dediki prilam kullan dedi bende tamam dedim sağlık ocağına gittim doktor diyoki ben bunu yazamam bu ağır diyo bende diyorumki zaten küsmalarım çok fazla doktorum bunu önerdi diyorum oruspu adam 😂 yazmadı sen kendini küsmak için şartlıyon diyo bana malmıdır nedir