Ben de 31+3 üm. Dün çok şiddetli ağrı ve baskı yaşadım doğuruyorum sandım doğum sancısını da bildiğim için. Hastaneye gidip nst ye girdim birşey çıkmadı onlar yalancı doğum sancısıymış. Baskı normal ama ağrınız da varsa siz de hastaneye gidin derim ben. Ne olduğunu bilemiyoruz çünkü.