SultanSevim 37+4 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim. Gebeliğin ilk günlerinden beri idrar yolu enfeksiyonu geçmedi. Doktorum kullanabileceğim antibiyotikleri yazdi, 4 defa antibiyotik kullandım. Antibiyotik kullandığım surede enfeksiyon iyileşti ama antibiyotik bittikten sonra enfeksiyon tekrar başlıyor. Dogumda bebegime bulasma riski var. Cok endişeleniyorum. Ne yaptiysam bitürlü kurtulamadim. Hijyene dikkat ediyorum, bitkisel olarak yaban mersini iyi gelir demisti enfeksiyon doktoru onuda denedim malesef durum ayni. Böyle bir durum yasayan anne ve anne adaylarindan tavsiye ve oneri bekliyorum:(
gonulcelen SultanSevim bnde enfeksiyon olduğunu düşünüyorum idrar kültürü yaptırıyorjm temiz çıkıyor hiç ilaç vermedi doktorum ama 😳
Nurr SultanSevim bende de en bastan beri var canim 38 haftamizdayiz idrar kultrum temiz cikti doktorum da bise demedi insallah bulasmaz gonlunu ferah tut
Betus93 SultanSevim bende de en basindan beri var. Bugun hatta 4 kutu antibiyotik tekrar verdi doktor. Ben anladim ki dogurana kadar gecmeyecek bu illet 😞 sıkıldim bunla ugrasmaktan ama allah buyuk dert vermesin. İnsallah dermanimiz Rahmandan
SultanSevim gonulcelen bende hiç bir belirti hissetmiyorum ama kültürde hep ureme var:( insallah sende yoktur.
MucizemE gonulcelen kültür de idrar da çıkmıyor bazıları ben mesela yaptırdığım halde temiz çıkıyordu yeşil akıntım yanma var deyince bakıp öyle anladı doktorum
SultanSevim Betus93 aynen oyle bende yoruldum bunla ugrasmaktan neden gecmezki anlamiyorum. İnşallah sağlıkla aliriz yavrularimizi kucağımıza. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
gonulcelen MucizemE SultanSevim bnde de belirti yok sadece biraz sarı gibi oluyor akıntım ama bazen yanma kaşıntı yok. Kasıklarımda agrı oluyor ondan dolayı mı acaba diye düşünüyorum Bn