Ceya Hanımlar merhaba. Ben 38.haftamdayım şehir hastanesinde doğum yapacağım. Odaları hakkında bilgisi olan var mı kaç kişilik odalarda kalınıyor istenirse tek kişilik özel odada para verip kalınabilir mi?
bsrademrkn_ Ceya doktrnza soyelyn size bilgi icin bir nunara veriyorlar ordan detayli bilgi alin tek kisilik ozel oda veriyorlar ailenjz yoksa esinzle kalabiliyrosunuz sanci odalari vs hepsine esinizle girebiliyirsunuz dogum odanizi susleyebiliyorlar