Merhaba arkadaşlar 12+5 günlük gebeyim normalde doktorum başka yerde ama annem ameliyat olduğu için yanına memlekete geldim .. Rutin kontrole bulunduğumuz ilçedeki devlet hastanesinde gittim ama doktor bana göbek bağı kısa dedi..Kontroller yapılmalı sürekli dedi .. belki arkasınada dolanmış olabilir ama kısa görünüyor tehlikeli dedi.. Başına böyle bişey gelen yada duyduğunuz bişey var mı kızlar :(