Nurayse93 Merhaba annişler, 30+2. Haftadayız bebeğim makat gelişli kaçıncı haftaya kadar dönme ihtimali var birde aynı durumda olup dönmesi için farklı uygulamalar yapanlar varsa yazabilir mi 🌸
a_burcu_bur Nurayse93 ben en son 37+2de gitmiştim hâlâ makat gelişti. 38+2ye gün aldım. Bu çarşamba doğumum var 🙏🏻🥰
honeysmom Nurayse93 Doktorum son doğum anına kadar dönme ihtimali var ki çoğu bebek dönüyor pozisyonunu alıyor demişti.
a_burcu_bur Dseker doktor en başında sezaryeni 38-39da alıyoruz demişti. Bende de 35ten beri sancı çıkıyo. En son 37+2de kontrole gittiğimde, bu son kontrolümüz, haftaya bi gün seçin, alalım dedi. Yarın doğum 🙏🏻☺️
yaseminky Nurayse93 30+5 basi asagidaydi 33+4 su an basi yukarida doktor döner dedi bakalim 35.haftamda randevum var insallah gittigimde dönmüs olur 😬