Babykuzucuk Kızlar yumurtlama oldu bittimi yoksa daha teste devammı edicem kafam cok karıstı [https://imgyukle.com/i/kRvkZy](https://)
Giizems Babykuzucuk henüz yumurtlama olmamış devam etmelisiniz iki çizgiyi aynı koyulukta görene kadar
Tubi69 Babykuzucuk henüz olmamış canım devam et en koyu çizgi çatlama günün diğer pambe günlerde önemli günler demek ama en önemli gün koyu kırmızı tekrar silik çizgi görene kadar yapmaya devap et
Ilkayy Babykuzucuk 17 günde yumurtlamış olabilirsin canım. Benimde 30 günde bir edeyim 17’günü hep yumurtlamayı gördüm 3. Denememde Ovulısyonu hamile kaldım 17 günde sende gördüm yumurtlamayı o yüzden sordum kaç günde oluyorsun diye ☺️
Selda22 Ilkayy canım bnim reglim 32 gunde bir oluyor 14. Gunu yumurtladim 3 gun yumurtlamam surdu 17. Gun siliklesti erkenmi yumurtluyorum demek oluyor oyleyse bu iyi biseymi
Babykuzucuk Ilkayy mesela 17 günde renk baya koyuydu acaba o gün 2 test yapsaydım akşamına daha koyulaşırmıydı acaba. Cünkü bazı arkadaşlar ovülasyon testini bi sabah bi akşam yapmıs. Kırmızılığı gören akşamına koyulugu yakalamış öyle olmus olabilirmi
Babykuzucuk Omay0707 mesela 17 günde renk baya koyuydu acaba o gün 2 test yapsaydım akşamına daha koyulaşırmıydı acaba. Cünkü bazı arkadaşlar ovülasyon testini bi sabah bi akşam yapmıs. Kırmızılığı gören akşamına koyulugu yakalamış öyle olmus olabilirmi acaba
Omay0707 Babykuzucuk Kuzum bende bu ay takip yaptım 5.kez yapışım ve baya koyu oluyor yumurtlama zamanları senin testlerine göre şuan da yok 17.günü akşamda yapsanız aynı cıkardı https://resimyukle.io/r/relqFROKwq bak mesela benim bu şekildeydi
Omay0707 Babykuzucuk sabah akşam yaptım mesela hep aynı koyuluktaydı https://resimyukle.io/r/GTmeQ24Iiy