Mary Emin ol bulantılarının olmaması çok çok büyük bir avantaj canım. Ben bulantılardan çok çektim suan bebeğim 15+6 haftalık halen daha ara ara bulantı ve kusmalarım oluyor. Benim kuzenim ise tam tersi doğum vakti geldi bir kere bile kusmadı. Onun da en baslarda düşük riski ve kanamaları vardı (: kafana takma keyfini çıkarmaya çalıs canım. 6 hafta bulantılar için erken (: