Kızlar merhaba gecen ay adetime 10 gün kala beta vermıstım 10.90 çıkmıştı daha sonra adet günüm de kanamam oldu tekrar verdım 2.62 cıvarlarında çıktı kimyasal gebelık diye düşündüm bu ay henüz adetime 16 gün var ama yemek yedikten sonra mide bulantım oluyor fazlasıyla sigara kullanan bırıyım ama kokusu bazen benı tiksindiriyor sizce varmıdır yoksa psikolojikmi ? Bundan önce gecen sene de bır boş gebelıgım oldu ayni belırtıler vardı o kadar sabırsızım ki hemen öğrenmek ıstıyorum ama korkuyorum da napmalıyım tahmınlerınız dusuncelerınız nedır 🥺😊