mehmel54 ilk doğumumda epiduralli idim sedye ile çıkardılar bacaklarım uyuşuktu. İkinci doğumumda epidural yerine spinal yaptı anestezi doktoru yanlışlıkla. Dogum anında etkisi geçmişti. İki doğumumda da kesi ve dikiş vardı. İkinci doğumda sandalye ile çıktım ve birkaç saatte ayaklandım. Sezeryanli birine gore oturmam kalkmam tuvalete gitmem tabi daha kolaydı. Ama bebeği kucağınıza verirler mi bilmiyorum çünkü çocuk doktoru kontrolü icin direk götürüyorlar doğum sonrası.