Merhaba kızlar 7+2 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim bebeğin gelişimi kalp atışı herşey güzel fakat asistan sanırım fazla bilgili olduğunu düşünmediğim bayan baktı kesede çok az miktarda bi kan görmüş önemli bişey mi dedim hani 4 yaşında kızım var hafif kiloludur da kaldırıp indiriyordum onu 20,22 kg arası var hemen o geldı aklıma düşük falan mı dedım bide taşınma telaşının ortasındayım 🤦🏼♀️ Hayır korkma sadece ilişkiye girme diyip postaladı benı kan bana dışardan hiç gelmedi dikkat ederımde bu tarz şeylere gözümden kaçmazdı sadece kesede cok hafif bi kan görmüş. Progestan vs ilaç başlatmadı hiç bişey yapmadı . Sizce ne yapmalıyım ? Ve gebeliğin başında olması gereken hiç bi tahlilide yapmadılar bana idrar olsun kan olsun bi beta hcg me bakmıştılar o kadar Allah’a emanet gidiyoz 😂 kan uyuşmazlığım da var .