esredn Aag06 tefal kullanıyorum. Sürekli kiraç problemi var. Kıyafetleri lekeliyor ara ara. Kireç çözücü ile temizlemem gerekiyor. Güya akıllı sistem. Ben memnun kalmadım. Belki de bana denk gelmiştir. 6 yıldır bu şekilde kullanıyorum.
Aag06 -hilal kaynanandaki daha donanimli 😂 bende onunkininbmavisi ust modelini sectiydim tefalde philipste bi tane sectim de fiyati 6bin 😂😂
-hilal Aag06 evet bana kötü olanını vermiş ahahahaaha kaynana işte ne beklersin kaynanana kazan karası 😂😂😂😂