Sabahları uyandığımda karnımın içinde sanki birşey yapışmış bi anda açılıyor gibi oluyor ve beni sarsıyor yani nasıl anlatacağımı da bilmiyorum ama beni büküyor ama ağrısı sızısı yok ilk dedigim tabir gibi bişey yapışmışta açılıyormuş gibi böyle yaşayan var mı neden oluyor