Evet evet bende doğurdum hemde şok bir şekilde😁
Gecen hafta çarşamba gece saat 3: 15 gece sıcak bir ıslaklık la uyandım ama öyle böyle değil yatak hepsi su içinde kalmıştı başta suyum geldiğini akıl etmedim rüya falan gördüm diye düşündüm sonra yataktan bir çıktım ki heryer su durduramıyorum o an ellim ayağım birbirine girdi çünkü temizliğe başlamıstım ev almış başını gidiyor hastane çantam hazır değildi sadece bebeğin elbiselerini tek yıkayıp ütülemiştim benim geceliklerim kendi ihtiyaçlarım hiçbirsey hazır değildi eşim yan odada uyuyordu grip olduğu için yanımda uyumadı o gece hemen onu çağırdım doktorumuzu aradık doktor hemen gelmemizi söyledi bebege ve kendime önümüze ne geldiyse koyduk ve yolla çıktık ..ama halen suyum gelmeye devam ediyordu allahtan evde depent vardı çok kurtarıcı bir ürün ✅
Neyse hastaneye gittik ebe hemen muane etti 4 cm açılman var ama bebek ters dönmemiş dedi benim çok hafif bel ageısından başka hiçbirseyim yoktu ama çatım çok müsaitti normal doğuma çok istiyordum sonra doktorum gelip hemen sezeryana almamız gerek diyip sezeryan a aldı spinal anestezi ile alındım aslında ben beni tam bayıltın dedim çünkü çok korkuyordum ama Pandemiden dolayı genel anestezi yapamıyoruz dedi ve başladılar ..ağrımadı desem yalan olur bence acılı bir işlem ama iğne yapıldıktan sonra bacaklara öyle bir sıcaklık geliyor ki çok farklı bir şey yani 5 dakika sonra kızımı çıkarttılar o an onu gördüm ama yanıma getirmediler direk götürdüler ben kızımı gördükten sonra uyuya kalmışım😁😁😁nasıl rahatlamışsam😁sonra hemşire beni uyandırıp gece uyumadın galiba dedi evet geç uyudum dedim daha alışırsın dedi uykusuz geceler e ve gerçekten o gün bugündür 3 saatlik uyku ile ayakta duruyorum bebeğim yoğun bakımda sarılık geçiriyor yüksek çıktı değerimiz emmedi mama aldı şimdi çok şükür yeni yeni emiyor 3 saate bir yanına gidiyorum ve onu o şekilde görünce ağlıyorum meğerse annelik ne kutsal bir duygu … rabbim hepinizi sağsalim bebeklerinize kavuştursun beni de dua edin bize teyzelerimiz❤️