Susam6 333 nstde sancım çkti bugün. Doktor catı muaynesi yaptı. Açlma yok. Ama iste kontrolden sonra lekelenme oldu. Normal mi merak ettim
333 Susam6 ben Çarşamba olacağım çatı muayenesi nasıl oluyor ilk gebeliğim tam bilmiyorum eliyle manuel mi bakıyor parmağını mı sokuyor acı hissi oluyor mu
Susam6 333 benimde ilk gebeliğim. Acı hissetmedim. Zaten cok kısa sürdü. Kendini kasma yeter demisti doktor. Öylede yaptım. Parmağıyla kontrol ediyor bu arada.
333 Susam6 ayy ben kesin çok kasılırım ya o konularda rahat bir insan değilim çekingen bir yapım var 🤦♀️
yildiz_07 Susam6 Ahahah😄 lekelenme şeklindeyse korkma ama fazlaysa sen yine de bir sor doktora benimde oldu ama leke tarzında olmuştu