Test yapmamak için zor tutuyorum kendimi inşallah adet olmam
busra2253 canım yaptın mı test merak ettim
busra2253 Ekim demek istediniz heralde?
01rebirth hamileyim 🥰 235 çıktı kanım
Benim var 17 Eylül’dü bekliyorum halaaaa
busra2253 hayırlı olsun canım sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin rabbim😌🤲🏻
busra2253 yaaa hayırlı olsuuun 🥺
01rebirth çok teşekkür ederim canım benim 🥰🥰🥰