gamzebzk Kızlar 1 aylık hamileyim bugün çok az kahverengi leke geldi neden acaba kan değil ama sadece leke ve kesildi
Zinnurwe gamzebzk bende 1 bucuk aylıgım kahverngı lekelenmem var benımde doktorum kanama olmadıkca kafanı takma dedi sadece bol bol dınlen dedi
Birglbiray Doktora gitmende fayda var. Canım gelmiş olması bile risk erken daha hamileliğin gidip görün kontrol etsin doktor kesilmiş olması iyi ama neden geldiğini öğren b sıkıntı var ise öğrenmiş ol erken çünkü daha
gamzebzk Birglbiray doktorumu aradım Rahime yerleştiği için böyle bir akıntı olurmuş ama kan olarak gelirse ve ağrı çok olursa mutlaka acile gel dedi içimi rahatlattı teşekkür ederimmm canim
Birglbiray gamzebzk iyi bari canım ben yaşamadım o şekilde bilmiyorum o yüzden kontrole git dedim ne olur ne olmaz diye dikkat et sen kendine ağır birşeyler yapma yine de
karahanzynep Canim korkutmayim ama kahve rengi lekeler bazen kirmizi kana dönebiliyor.en kisa zamanda doktoruna gorunmelisin.