Merhaba hanımlar.
Temmuz’dan beri adetim düzensizlesti, çocuk istiyoruz ama böyle olunca yumurtlama dönemlerini takip edemiyorum. Her ay böyle gecikmede acaba mı diye düşünüyorum. Yaşayan var mı? Ne yapmak lazım çocuk için 🧐 Doğum kontrol hapı kullanmıştım önceden o zaman hep tam zamanlar da oldum. Sonra bıraktım