Deniiiza Kirmizivosvos https://imgyukle.com/i/kRvQHj bizimki böyle. Nevresim doguma yakin yikanip takilacak🥰
Kirmizivosvos Deniiiza ay bu çok güzelllll 🥰 bayıldım allahım sağlıkla yatmayı nasip etsin nereden aldınız 🥰
Kirmizivosvos Buket_dadas valla bende 32+3 daha ne beşik ne puset ne araba hiç birsey yok 🥰 kıyafetleri tamam ama kaç haftalıksınız 🥰
Kirmizivosvos Alagz_ çok cici bende oğluma istiyorum cibindirik nereden aldınız 🥰 paylaşabilir misiniz bizimle 🥰
Dejavuh Ben de anne yanı park yatak almayı düşünüyorum kendi odasına geçince montessori oda yaptıracağım marangozdan ☺️
Kirmizivosvos Mervediz1 sağlıkla gelsin ediz Ege ♥️ Çok tatlış ya çok beğendim isimli nevresim 🥰 nereden aldınız acaba
Alagz_ Mukaddesahin Fotografin linkini degil fotografin kendisini kopyaliyorsun canim. Hani fotografi yüklüyoruz ya googleden işte sonra link yerine resmin üstüne basili tutup resmi kopyaliyorsun buraya yapistiriyorsun.
Mukaddesahin Kirmizivosvos https://resimyukle.io/r/jwHghYzOff https://resimyukle.io/r/ThtawYNNSp Daha kurmadık ama erken diye 😊
Sehnur Mukaddesahin trendyoldan aldıysanız mobilyadan anlayan biriyle kurun 😊 bende buna benzer bişey aldım bebeğin kendi odası için eşim mobilyacı olduğu halde 4 saatte kurdu 😊