Cemileur Ben muayeneye gitmeden yemiştim 17+0 da hatta beklerken kakolu süt de ictim ama benimkinde tık yoktu. Doktor yarım saat yürü gel dedi tekrar. Şeftali hareketlendiriyordu. Ama şuan tatlı şeylere biraz daha fazla tepki veriyo illa çikolata olması gerekmez ☺️