Zehrasvg34 62 kilo ile hamile kaldım 6 aylık bir oğlum olacak 72 kiloyum normal mi çok fazla yiyecek tüketen biri değilim tatlı yemiyorum Abur cubur yemiyorum ama çok fazla göstermiyorda kilom ama tartıda çok fazla geldi
Kumsal0920 Zehrasvg34 canım bende 37 haftalığım 21 kilo aldım aman ne bulduysam yedim hiç de pişman değilim 55 kiloyla başladım işte kocamla aynı kilodayım😂😂😂 ilk defa bu kadar şişmanım burnum şiş hatta dudaklarım bile şişti😂😂 1 hafta var doğuma her gün bi waffle yemeye bi kümede yemeye gidiyorum madem oldu tam olsun diye😂😂
Melek3 Zehrasvg34 aynı tartıda mi tartiliyorsunuz bir de o var ben gittim özele uyuyorm tartı arası çok fark var aynı gün hem sağlık ocağında hem özel de tartildm birisinde 74 çıkarken birisinde 81 kilo ciktm 😬 ama benm ilk hamile kaldm anda özel de tartildm için orayi ciddiye alıyorum tartı farkı da olabilir
Yagmur00 Zehrasvg34 normal bende o kılodayım canım zaten hepsi senın degıl rahım buyurdu gogus buyuyor canıö bunları da duusn
deletedmom2014 Bende 28. haftamdayım 9 kilo almışım dikkat etmeye başladım bende durduramıyorum kendimi yedikçe yiyesim geliyor. Kilo almadım almadım bir anda aldım bugünde sağlık ocağında azar işittim 😬😬
Suzan-mustafa55 Zehrasvg34 aman sağlıklı olda ben senin 6 ayda aldığın kiloyu 4 ayda aldım 60 dan 71 kiloyum daha 4ayligiz meyve çok yiyorum napiyim
Semy Zehrasvg34 kabızlık falan varsa belki şişkinlik yapmışsınızdır. Yada cok zayıf gamile kaldıysanız kiloyu cok almanız normal sıkmayın canınızı
H_myra1 Zehrasvg34 bende çok hızlı aldım digerlerinde böyle olmamıştı 13 kilo ile bitirmiştim gebeligi şimdi 31 haftalıgım ve 13 kilo almışım diyet yapıyorum yani düzenli beslenmeye çalışıyorum bende en azından sabit kalayım yada en fazla toplamda 16 kilo ile bitsin hamilelik 🤦🏻♀️
tugbao Zehrasvg34 tiroid probleminiz var mi? benim kilo alimim durdu tsh degerim 2inin altina dusunce.
Suzan-mustafa55 Semy 😁60 kiloydum hamile kaldığında tuvaletimizde iyi problem boğazımda galiba durmuyor
Suzan-mustafa55 Semy 😁60 kiloydum hamile kaldığında tuvaletimizde iyi problem boğazımda galiba durmuyor
Semy Suzan-mustafa55 o zaman afiyet bal şeker olsun şimdi yemeyeceksinizde ne zaman yiyeceksiniz ya 🙈