Clkzyy cnm bende 30. Haftadayım bende aynı şekilde ağrılar oluyor doktorumuz normal olduğunu soylemisti. Ama çok artarsa ağrıların yinede bir doktora görünsen iyi olur yada doktorunun numarasi varsa arayip sorabilir yada mesaj atabilirsin durumu anlatırsın ne yapman gerektiğini doktorun söyler. 😌