Kerem_mom Uzandığım zaman karnımın alt tarafı ritmik atıyor bu normal mi 30. Haftadayım sürekli böyle oluyor . Hıçkırık değil diye düşünüyorum çünkü doktor bebeğin kafası yukarda ayakları aşağıda dedi. Ayaklarıyla da bu kadar ritmik vuracağını düşünmüyorum
Ceycey11 Kerem_mom hıçkırıktır o canım hıçkırınca zıplıyor sanırım benimde bazen öyle oluyor başka yerde hissediyorsun
fyznrilter Kerem_mom bende 30. Haftadayım cnm aynı durum bendede mevcut bebek hıçkırıyor 30 40 saniye kadar sürüyor geçiyor sonra ☺️