guler 30.05.2018 de kontrol için hastaneye gittiğimde doktorum bana bir hafta önceki kontrolümde kordonun bebeğimin boynunda olduğunu ama gevşek olduğundan beni korkutmamak amaçlı birşey söylemediğini anlattı. İki gün sonra şehir dışına çıkacaktı ve o yokken doğum yapmamalıydım. O gün akşam üzeri yatışımı yaptı 1 cm lik açılmam vardı ve nst de sancılarım başlamıştı. Akşam 17.00 gibi yatışımı yaptık ve fitil, serumla doğumu başlattılar. 21.00 sularında sancılarım şiddetlenmeye başladı saat başı beni çatala alıp jinekolojik muayenemi yapıp sonda ile mesanemi boşaltmaları bence doğumun en güç tarafıydı. Lavmanda cabası. Doktorum geldiğinde saat gece yarısına yaklaşıyordu. Öğlenden beri bana kusana kadar vişne suyu içmemi söylediler. Kusmak rahmi kasıp uyarıyormuş. 3 litre vişne suyundan sonra nihayet kustuğumda doktorum beni muayeneye alıp suyumu açtı. Çok acı çektim ve suyumu boşalttıktan sonra ağrılarım arttı. Asıl doğum sancılarıyla o zaman tanıştım. Nst artık yüzde 100 ü gösteriyordu. Gece 2.30 a kadar sancı çektim ama açılmam ilerlemiyordu. Sancı dediğime bakmayın o sancı geldiğinde kendimi parçalıyordum herkese vurasım geliyordu. Son muayenede doktorum bebeğin transvers (sonradan araştırdığımda bebeğin yan durduğunu yani sırtının baş bölgesine yerleştiğini öğrendim) duruyordu. Artık halim kalmamıştı sancı geldiğinde bağıramıyordum bile. Sadece için için ağlayıp anneme başaramadım normal doğuramadım diyordum. Hemen sezaryene aldı doktor. Omurgadan verilen iğne için yalvarıyordum ameliyathanede. O iğnenin çok acıttığını duymuştum ama hiç hissetmedim. 2.30 da alındığım ameliyattan bebeğim 3.10 ben 3.40 ta çıktık. İlk ağladığını duyduğumda dünya benim oldu sanki ağlayamadım ama şükürler ettim binlerce kez. O kadar acıkmıştı ki ben ameliyattan çıkar çıkmaz emzirdim. Şükürler olsun şu an 56 günlük. 3470 gram ve 51 cm doğdu ismi Kaan 🙏🏻