Sermec27 DerinSu5 ben yaptım canım 19 ay oldu 38 haftalık yaptım doğumdan sonra 7 ayımda tekrardan hamile kaldım sezaryen olmuştum cok sükür doğum yaptım oğlum 4 aylık oldu
Sermec27 DerinSu5 sebebi bulunamadı gebelik şekeri tansiyon vs yoktu kılosu boyu haftasıyla uyumluydu detaylı ultrasonu hepsi temizdi doğumdan sonra genetik test pıhtılaşma ve bağışıklık testleri yaptırırdım hepsi temiz cıktı doktorum doğal ölüm dedi