Hfz1818 eger durumunuz varsa aşılama değilse tüp bebek yaptırın. Gerçekten zaman kaybetmeyin.
Aşılama ile hamile kalan cok az kişi var boşuna zaman kaybı veriyorsunuz ona vereceğiniz ücreti tüp bebekte değerlendirin. İnşallah olumlu sonuclanır. Siz istemezseniz doktor hiç bişey demez tüp bebek yaptıracak derseniz direk tüp bebeğe geçersiniz