Ftmsgr 31+0 kız bebişimi bekliyorum heyecan korku dorukta sizde durumlar nasıl hazırlıklar nasıl gidiyor ☺️❤️
minikkoalammm Ftmsgr 28+1 herşeyimiz hazır hastane çantamız hariç onu da doğuma yakın hazırlamayı düşünyrm 😊😊
Esrasaglik Ftmsgr 32+0 kıyafetlerimiz hazır sadece 🙈 beşik alınacak ve hastane çantası hazırlanacak daha 🤦🏻♀️
Kirmizivosvos Ftmsgr sağlıkla gelsin biZde 32+3 oğlusumu bekliyorum bende 🧿🎈 hazırlıklar da daha devam ediyorum kendime başlamadım bile daha bebeğim için hemen hemen hersey hazırda sizde nasılmhazırlıklar 🥰
Kaderyusuf Ftmsgr 35 +4 olduk kızımla ufak tefek eksikler var bide tabiki nasıl doğuracağı korkusu hiç doğurmak istemiyorum korkudan 😅
Alpaslan123 Ftmsgr çok şükür cnm tuvalete git gel bazen kasıklara agrı giriyo doğum 14 Aralık som tarih dedi
Maviiiiiii Gly123 canım adet tarihine göre tahmini dogum 5 aralık ama bebeğim bir hafta önden gidiyor ultrasona göre 28 kasım 🥰