Selâm kizceler🌼 saçlarıma bayadir bakamadım ve geçen kestirmeye gittiğimde kuaförüm dedi nemsiz kalmış baya.gorunusu keçe gibi resmen..her ürünü kullanamıyoruz malum sizlerin kullandığı saç için nem arttirici ne var? Sıvı saç spreyleri falan bilemedim kullanabiliyor muyuz..