ikizlerin_annesi__ Normalde içten kanamam olmustu doktor Progestan verdi 9 haftalıkken kullanıyorum şimdi 11 haftalığım ilk defa kahverengi bir lekem geldi ne yapmalıyım ? Lütfen yardım
Merveaydmr ikizlerin_annesi__ direk doktorunuzla görüşün sakin olun 11. Haftada biraktirmisti bana progestani kırmızı filan olmadığı surece sıkıntı yok demişti benim doktorum ama söylediğimde bakti tedbir amaçlı progestan kullandirmaya devam ettirmişti
Sesame21 ikizlerin_annesi__ acile gidin korkmayın. 6 haftadır kanama ve lekelerim var. Sürekli istirahat ve progestan kullanıyorum. Dr size en doğru bilgiyi verecektir.
Kumsal0920 ikizlerin_annesi__ canım ben tüp bebek tedavisi ile hamileyim ve aylarca progestan fitil kullandım ve aylarca kahve lekelenmem oldu kanama olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum nitekim 1 hafta sonra doğurcam sen yine de kendi doktoruna sormalısın
ikizlerin_annesi__ Merveaydmr sizin de mi kahverengi leke olmustu Merve hanım kaç aylıkken olmustu . Doktorunuz mu kahverengi leke ise korkmayın dedi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ikizlerin_annesi__ Sesame21 normalde doktorum ilk içten kanama gördüğünde ayın 20 sine gel demişti ama bugün ilk defa kahve lekem geldi yarın gidip görüneyim en iyisi 😔ilk çocuğum çok korktum inşallah sağlıkla kucağınıza alırız hepimiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻El hafız okuyorum bol bol sizde okuyun
ikizlerin_annesi__ Kumsal0920 öyle mi ayyy rahatladım biraz bugün gideceğim doktora inşallah hayırlı haberler alırım çok sağ olun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻