Sevdaoz merhaba ilk gebeliğim de suni verdiler yaklaşık 4-5 saat sancı çektim çok ama hiç açılmam olmadı maalesef çektiğimle kaldım diyebilirim suyumun yarısı geldiği için son olarak kalan suya müdahale etti doktorum ve 2 dakika sonra doğumum başladı ve doğum yaptım 🥰