Cigdem65 Kizlar cok sükür dogum yaptim bende 3 cocugumu kucagima aldim normal dogumla tek dikisle cok sükür 38 haftada konturule diye gidip doguma alinmam ya biraz kendime gelem sancilarim gitsin dogum hikayemi paylasicam kizlar .😊