Hlm Merhaba arkadaşlar. 36. Haftamdayım yüksek tansiyon ve şeker olduğundan dr. 1 hafta içerisinde almak istiyor benzer durum yaşayan var mı aranızda. Birden stres heyecan yaptm. Bebek küveze girebilirmiş. Dualarınızı bekliyorum
M_kemal Hlm çok geçmiş olsun. Sağlıkla doğsun bebeğiniz. Annede ki Yüksek tansiyon bebek için çok ama çok zararlı bu nedenle stres olmayın doktorunuz almayı planlamışsa en doğru kararı vermiştir, içiniz rahat olsun.